كریم باقری از پرسپولیس قهر كرد
تبادل لینک
لینک دونی ادلیست
تبلیغات
افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
تبلیغات
كریم باقری از پرسپولیس قهر كرد
دسته بندی : لیگ برتر ایران,,
  • بازدید : (216)


نویسنده : مینا                     اخبار ورزشی


مرجع خبری پرسپولیس : تمرین تیم فوتبال پرسپولیس یك غایب بزرگ داشت. كریم باقری در تمرین ریكاوری حاضر نشد تا شایعه قهر او از پرسپولیس دهان به دهان بچرخد.

معمولا كریم باقری روزهای پس از بازی و در صورت به میدان رفتن در تمرین ریكاوری شركت نمی كرد و تنها بسنده می كرد به تماشای تمرین از كنار زمین. در روزهایی هم كه بازی نمی كرد حضور فعالی در تمرینات داشت، تا جایی كه با همه شوخی می كرد و مرد پرجنب و جوش تمرین ریكاوری لقب می گرفت.

دیروز بنا بر عادت همیشگی باقری باید در تمرین ریكاوری شركت می كرد اما در زمین تمرین و بیرون از آن اثری از آقا كریم دیده نشد و حتی هیچكس از او باخبر نبود. گفته می شود باقری وقتی برابر داماش گرم كرد و به زمین نیامد با ناراحتی به سمت نیمكت برگشت، پتو را دور خود پیچید و صحبت هایی زیر لب انجام داد.


محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس با تایید این مطلب افزود :

 

کریم امروز در تمرین پرسپولیس حاضر نشد و ظاهرا شب گذشته به یکی از بازیکنان گفته دیگر در تمرینات پرسپولیس حاضر نخواهد شد.

خوردبین افزود : من با کریم تماس گرفتم که موبایل خود را جواب نداد . سعی میکنیم از طریق آقای دایی با او صحبت کنیم تا مسئله وی حل شود.

آقا كریم از بازی نكردن ناراحت است و به همین خاطر گفته می شود از پرسپولیس قهر كرده و به همین دلیل در تمرین ریكاوری شركت نكرده است. در تمرین پرسپولیس هم یكی از بازیكنان گفته آقا كریم قهر كرده و به دنبال خداحافظی از فوتبال است.

 


افزایش ادلیست  یاهو  و افزایش بازدید سایت تضمینی
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: